אמני העולם, התעוררו! – רעיה גינזר

ברוכים הבאים לבלוג שלי. כאן אני רוצה להציג יצירות שלי, של תלמידים וחברים, ושל כל מי שרוצה ליצור ומחפש במה (אחרי בדיקת החומר ואישור). אני מאמינה ביצירתיות בכל רגע בחיים, כמו ג'וזף בויס שטען שכל דיבור הוא סוג של פסל, המפוסל באמצעות כלים שונים של האדם, כולל הגרון ומיתרי הקול. הוא היה אמן משכמו ומעלה, אחד ממורי הדגולים (אחרי מותו, כמובן והוא אפילו לא יודע).

החיפוש אחרי האושר לא מעניין אותי, ואף פעם לא עניין אותי. אולי זו טעות, אך זו אני. היו רגעים שהאושר מצא אותי, ספורים, ואני אשמח אם יגיע לעיתים תכופות יותר ויותר, לא אגרש אותו ולא אפחד ממנו. מה שכן אני יודעת זה שיצירה מכל סוג שהוא מרוממת את היום, הרגע השבוע, החיים. ובשביל זה אני צריכה להתעורר, וזה כרוך במשמעת פנימית של הרגע…

אז לכן אני מאחלת לכל אמני העולם, לכל יוצרי העולם, שלדעתי הם כל האנושות, להתעורר לאפשרות ליצור…

ליצור כל הזמן.

להציל כל רגע מהאינרציה של האוטומאט, לקחת את המושכות בידיים, ולעוף.

לעוף זו הפעלה קבועה של שרירים, ההולכים ומתחזקים ויוצרים כשר תעופה (יצירה) גדל ומתעצם.

להנות, לשיר, לצייר, לסבול, לאהוב, לשיר, להגמיש, לתסכל, לאהוב, לבטא, לסיים, להשתולל, עדינות, חכמה, ביטוי, בהירות, שלמות, חיפוש, שתיקה, דמיון, תקווה, שכחה, רעיון, דמעה, שמירה, עיון, שמיים, פרח…

להשאיר תגובה

